Sıkça Sorulan Sorular(SSS)

Hediye kutularındaki ürünlerde değişiklik yapabilir miyim?

Hediye kutuları içindeki her bir ürünü temalara özel olarak tasarladığımız için sadece ürün üzerindeki isim ve harfler kişiselleştirilebilir.

Tek seferde aldığım birden fazla hediyeyi farklı adreslere nasıl gönderebilirim?

Alışverişinizi tamamlarken not kısmına gönderilecek kişi isimlerini ve adreslerini yazabilirsiniz. Fakat göndereceğiniz hediyelerinizin sayısı beşin üzerinde ise lütfen bizimle telefon veya e-posta yolu ile iletişime geçiniz. 

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet, yalnızca e-posta adresinizi girerek de üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Alışveriş ile ilgili kargo takip numarası, sipariş bilgileri gibi bilgiler e-posta adresinize gönderileceği için aktif olarak kullandığınız bir e-posta adresi belirtmenizi öneririz.

Siparişimin ödemesini nasıl gerçekleştirebilirim?

Ödeme sayfasında karşınıza çıkan Kredi Kartı/Banka Kartı ve Havale/EFT ödeme seçenekleri ile ödeme yapabilirsiniz.

Ödeme aşamasında hata alıyorum ne yapmalıyım?

İnternetten yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yaparken, kredi kartı bilgilerinizin (kart numarası, güvenlik kodu ve kartınızın son kullanma tarihi) eksiksiz ve hatasız olması, kredi kartı veya sanal kredi kartınızın Visa, Mastercard ve Amex olması, kartınızın kullanılabilir limitinin yeterli olması, internetten alışverişe açık olması gerekmektedir. Ödeme aşamasında iken bu koşullar sağlanmış ve işlem onayı esnasında herhangi bir internet bağlantısı sorunu yaşanmamış ise ödeme sorunsuz gerçekleşmektedir. Sorununuzun devam etmesi durumunda bankanız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi 12:00’a kadar standart gönderim seçeneği ile verdiğiniz siparişlerinizi aynı gün kargoya veriyoruz. 12:00’dan sonra standart gönderim seçeneği ile verilen siparişleri ertesi işgünü kargoya veriyoruz. 12:00’den önce bizimle telefon veya e-posta aracılığıyla iletişime geçtiğiniz takdirde ek ücret ödeyerek kurye teslimat  ile İstanbul içi siparişlerinizi aynı gün içerisinde teslim ediyoruz.

Siparişim istediğim adrese kaç günde teslim edilir?

Saat 14:00’a kadar standart gönderim seçeneği ile verdiğiniz İstanbul içi siparişleriniz, olağanüstü haller dışında ertesi işgünü adrese teslim edilir. Diğer illerimiz için teslim süresi istisnalar dışında şehir merkezleri için 2 işgünü, şehir dışı noktalar için 3 işgünüdür. Saat 12:00’den önce ek ücret ödeyerek kurye teslimat seçeneği ile verdiğiniz İstanbul içi siparişlerinizi aynı gün içerisinde teslim ediyoruz. Hafta sonu teslimat yapılmamaktadır. UPS Kargo dağıtım saatleri 09:00-18:00 arasındadır. Bu saatler aralığında belli bir saatte teslimat talebi kargo şirketi tarafından kabul edilmemektedir.

Türkiye’nin her yerinden internet üzerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye sınırları içinde yer alan tüm illerden sipariş verebilirsiniz.

 Yurtdışından da internet üzerinden sipariş verebilir miyim?

 Evet, tüm ülkelerden sipariş verebilirsiniz.

Siparişim hangi kargo/kurye firması tarafından teslim edilecek?

Standart ücretsiz kargo hizmetimizi UPS Kargo sağlamaktadır. Yalnızca İstanbul içi adresler için geçerli ve ek ücrete tâbi aynı gün kurye teslimatları özel araç kurye tarafından sağlanmaktadır.

Kargo ücretiniz hakkında bilgi alabilir miyim?

Standart gönderim seçeneğinde kargo ücreti Türkiye sınırları içinde fiyatlarımıza dâhildir. Yalnızca İstanbul içi adresler için geçerli aynı gün kurye ile teslimat seçeneği ek ücrete tâbidir. 

Siparişimin durumu hakkında bilgi alabilir miyim?

Kargonuzu, sipariş onay e-postasında belirtilen kargo takip numarası ile UPS’in web sitesinden (http://www.ups.com.tr/gonderi_takip.aspx) takip edebilirsiniz. Siparişle ilgili sorunlarınız için hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 0532 397 49 40 telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat anında nelere dikkat edilmeli?

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmenizi tavsiye ediyoruz. Paketlerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit ettiğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu sayede kargonuz ile ilgili probleminiz kısa sürede çözümlenecektir.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar teslimat bildirimleri, tutanak olmadığı zaman incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Siparişimi teslim aldıktan sonra eksik, hatalı veya yanlış ürün olduğunu fark edersem ne yapmalıyım?

Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan eksik, hasarlı veya ayıplı ürünlerin değişimi için hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 0532 397 49 40 numaralı telefondan ulaşabileceğinizi Müşteri Hizmetleri bölümümüz, ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edecektir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı bir hata olmadığının tespiti durumunda, stoklarımızda mevcut ise ürünlerin birebir değişimi yapılacaktır.